Mød op til foreningens rævejagter, vi ser ikke så mange ræve, men vi har det rigtig hyggeligt. Det sker da også vi får ram på en ræv eller to, men vi kunne sagtens være mange flere deltagere i jagterne.

Vil du med på gravjagt? Foreningen har et antal kunstgrave, som efterses et passende antal gange i løbet af vinteren. Ønsker du at komme på listen over deltagere, så send en mail til Ole. Der vil være mulighed for at komme på gravjagt både med og uden hund. Deltagelse sker efter lodtrækning, så hav venligst tålmodighed, du skal nok komme med.

Søndag d. 8. september 2024 kl. 9:00
Rævejagt omkring Lem og Højmark. Vi mødes ved Højmark Hallen. Vi forsøger at finde nogle små remiser og lign. som drives igennem. Jagten er også for ikke-medlemmer, så tag gerne jagtkammerater med denne dag. Der er plads til mange jægere. Efter jagten er foreningen vært ved pølser, øl og vand.

Herunder kan du se placeringen af foreningens kunstgrave.

Vis Rævegrave på et større kort