Skydninger i 2024

Indskydning:
Lørdag d. 6. april og søndag d. 21. april fra kl. 11:00 til 14:00 er der mulighed for at få riflen indskudt på Skelhøje Banen. Sidste mulighed for at afprøve riflen inden bukkejagten vil også være på Skelhøje banen, lørdag d. 4. maj fra kl. 11:00 til 14:00.  Der vil denne dag være mulighed for indskydning på 100m, 200m og 300m.

Hjortebane:
Søndag d. . maj kl. 13:00 til 15:00 har vi lejet hjortebanen i Ulfborg. Tag gerne en enkel jagtkammerat med denne aften, hvor vi slutter med grill.
Søndag d. 25. august kl. 13:30 til 15:30 har vi lejet Hjortebanen i Ulfborg. Tag gerne en enkel jagtkammerat med denne aften, hvor vi slutter med grill.

Flugtskydning:
I samarbejde med Velling Jagtforening har vi igen flugtskydning på programmet. Vi har igen i år lejet flugtskydningsbanen i Skjern. Mød op til sjov og lærerig skydning, der er ikke rammetvang. Der kan købes kaffe, pølser, øl og vand. Lerduerne og patroner er gratis.
Efter skydningen hjælper vi hinanden med at rydde op og fylde kastemaskiner op med lerduer, så det ikke er de samme par stykker som gør det hver gang.

Skydninger foregår på følgende dage:
Lørdag d. 17. august kl. 10:00 - 12:00
Lørdag d. 24. august kl. 10:00 - 12:00

Derudover arrangeres flugtskydning fredag d. 5. juli kl. 15:00 - 17:00 for medlemmer af Velling Jagtforening og Lem Sogns Jagtforening. Også her er lerduer og patroner gratis.
Vi hjælper hinanden med at rydde op og fylde kastemaskiner op, når vi er færdige med skydningen.
Efter skydningen er der grill-aften på Højmark Skoles grill-plads fra kl. 19:00
Højmark Forsamlingshus levere igen super møre barbecueben m/coleslaw.
Man behøver ikke deltage i skydningen, for at deltage i grill-aften, og man behøver ikke deltage i grill-aften, for at deltage i skydningen.
Til grill sørger vi for kød m/tilbehør + øl, vand og vin.
Medbring selv service/bestik og evt. øvrige drikkevarer.
Arrangementet er gratis.
Tilmelding til Ole senest fredag d. 28. juni 2024 (kun vedr. grill)