Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter > Jagtfeltskydning

Jagtfeltskydning:

Regler for jagtfeltskydning under Danmarks Jægerforbund kan læses her.

Søndag d. 23. juni 2019 afviklede vi, i samarbejde med Velling Jagtforening, kredsskydningen i jagtfeltskydning i Ulfborg for kreds 2.
Se resultatet her. (4 sider)
Kvalificerede skytter har fået besked via den e-mail adresse man opgav ved tilmelding med et link til tilmelding til FM.
Kontakt Ole Jensen på e-mail ole.j@tdcadsl.dk eller telf.: 20 42 81 72 hvis du er kvalificeret, og ikke har fået besked.

Efter kval-skydningen afviklede vi en lille skydning, for at udfylde dagen. resultatet af den skydning kan du se her.

Ved denne skydning har vi god hjælp af vores medlemmer, tusind tak for det. Vi håber I også er villige til at give en hånd med næste år.

Lørdag d. 21. september 2019 afvikler vi vores jagtfeltskydning i Ulfborg, dagen før Forbundsmesterskaberne. Det har været en stor succes i flere år (udsolgt på forhånd), hvilket i høj grad skyldes alle de dygtige frivillige hjælpere. Vi håber I også er villige til at give en hånd med i år. Kontakt Ole Jensen på telf.: 20 42 81 72 for yderligere info.
Skydetider for d. 21. september 2019 kan ses her.
Hvis du har en skydetid, kan du betale for holdet (kr.1000.-) via MobilePay 24991 eller overføre til bank 7670-7509636 (Husk at angive skydetid eller hold nr.)
Du må også meget gerne sende en mail til ole.j@tdcadsl.dk med navnene på de 5 skytter, så er holdkortet klar til udskrivning når I ankommer.
Mød op i god tid, der er ca. 20 min. gang til første post.
Vi glæder os til at se jer alle.

Se billeder fra tidligere jagtfeltskydninger i vores Fotogalleri.