Jagtfeltskydning:

Regler for jagtfeltskydning under Danmarks Jægerforbund kan læses her.

Søndag d. 16. juni 2024 afvikler vi kredsskydningen i jagtfeltskydning i Ulfborg for kreds 2.
Tilmelding/betaling (forventes at åbne ca. 1. marts.) via Jægerforbundets hjemmeside senest d. 30. april hvis du som medlem og bosiddende i kreds 2 ønsker at deltage i FM til september. Hvis der er ledigpladser efter 30. april, er tilmeldingen åben indtil d. 28. maj for alle.

Skydetider for d. 16. juni 2024 kan senere ses her på siden.
Ved tilmelding er der et kommentarfelt, hvor man kan skrive f.eks. ønsket skydetid, hvem man gerne vil på hold med o.s.v.
Det vil der i videst muligt omfang blive taget hensyn til.
Man kan tilmelde både enkeltvis og som hold. (5 skytter)
Skydetider kan ses her på siden og på kreds 2 hjemmeside når de er fordelt efter tilmelding, og de tilsendes skytterne på den e-mail adresse som er angivet ved tilmelding. Mødetid er senest 45 min. før tildelt skydetid.
Kvalificerede skytter får besked via den e-mail adresse man angiver ved tilmelding med et link til tilmelding til FM.
Husk, skydningen er åben for alle, det er kun hvis man ønsker at skyde kvalifikation til forbundsmesterskaberne, der er krav om medlemskab af Danmarks Jægerforbund. Ellers er der åben for alle.

Ved denne skydning har vi stor hjælp af vores medlemmer, tusind tak for det. Vi håber I også er villige til at give en hånd med i 2024.

Lørdag d. 21. september 2024 afvikler vi, i samarbejde med Velling Jagtforening, vores jagtfeltskydning i Ulfborg, dagen før Forbundsmesterskaberne. Vi håber vore medllemmer, som tidligere, også er villige til at give en hånd med i 2024. Kontakt Ole Jensen på telf.: 20 42 81 72 for yderligere info.
Skydetider for d. 21. september 2024 kan ses her.
Hvis du har en skydetid, kan du betale for holdet (kr.1.250.-) via MobilePay 24991 eller overføre til bank 7670-7509636 (Husk at angive skydetid eller hold nr.)
QR kode til betaling: QR-kode_LemSognsJagtforening#24991.png
Du må også meget gerne sende en mail til ole.j@tdcadsl.dk med navnene på de 5 skytter, så er holdkortet klar til udskrivning når I ankommer.
Mød op i god tid, der er ca. 20 min. gang til første post.
Vi glæder os til at se jer alle.

Se billeder fra tidligere jagtfeltskydninger i vores Fotogalleri.
Resultatet af skydningen d. 21. sep. 2019 kan ses her.

Resultatet af skydningen d. 19. sep. 2020 kan ses her.
Resultatet af skydningen d. 18. sep. 2021 kan ses her.
Resultatet af skydningen d. 17. sep. 2022 kan ses her.
Resultatet af skydningen d. 16. sep. 2023 kan ses her.