Som nok de fleste har opdaget, er der pr. 25. maj 2018 trådt nye EU-regler i kraft ang. hvordan vi må og skal håndtere personoplysninger.

Med stor hjælp fra skabeloner og vejledning fra Danmarks Jægerforbund, forsøger jeg hermed at leve op til de nye regler. Som lægmand kan det godt virke en smule uoverskueligt, men i bund og grund handler det jo om at vores allesammens personlige oplysninger bliver behandlet fortroligt, og ikke er offentlig tilgængelig, hverken på nettet eller andre steder.

I filerne herunder kan du læse om, hvordan vi behandler dine oplysninger. Hvis du f.eks ikke ønsker mail eller sms fra foreningen, skriver/ringer du bare til formanden, og du vil blive slettet fra listen. Vi håber selvfølgelig du vil blive ved med at modtage nyheder og påmindelser, det vil du gøre hvis vi ikke hører andet.

Vi udleverer ikke hverken din e-mail adresse eller dit tlf. nr. til uvedkommende, men vi kan godt en gang imellem tilføje en lille reklame fra vores sponsorer i en sms eller en mail, men kun hvis vi i forvejen sender en nyhed/påmindelse. Vi vil aldrig sende kun reklamer fra 3. part.

M.v.h.
Ole Jensen

Vær opmærksom på, der er flere sider i nedenstående dokumenter.

Overordnet privatlivspolitik.

Sådan behandler vi dine data i forbindelse med:
Bestyrelse
Hjælpere