Jagtfeltskydning:

Regler for jagtfeltskydning under Danmarks Jægerforbund kan læses her.

***dag d. **. juni 2021 afvikler vi, i samarbejde med Velling Jagtforening, kredsskydningen i jagtfeltskydning i Ulfborg for kreds 2.
Tilmelding foregår på Jægerforbundets hjemmeside. Link kommer senere.
Kvalificerede skytter får besked via den e-mail adresse man angiver ved tilmelding med et link til tilmelding til FM.
Kontakt Ole Jensen på e-mail ole.j@tdcadsl.dk eller telf.: 20 42 81 72 hvis du er kvalificeret, og ikke har fået besked.

Efter kval-skydningen afvikler vi en lille skydning, for at udfylde dagen.

Ved disse skydninger har vi god hjælp af vores medlemmer, tusind tak for det. Vi håber I også er villige til at give en hånd med i 2021.

Lørdag d. 18. september 2021 afvikler vi, igen i samarbejde med Velling Jagtforening, vores jagtfeltskydning i Ulfborg, dagen før Forbundsmesterskaberne. Vi håber vore medllemmer, som tidligere, også er villige til at give en hånd med i 2021. Kontakt Ole Jensen på telf.: 20 42 81 72 for yderligere info.
Skydetider for d. 18. september 2021 kan ses her.
Hvis du har en skydetid, kan du betale for holdet (kr.1.250.-) via MobilePay 24991 eller overføre til bank 7670-7509636 (Husk at angive skydetid eller hold nr.)
Hvis du på grund af prisstigning (fra kr.1.000,- til kr.1.250,-) ikke længere ønsker at beholde din skydetid, hører vi gerne fra dig hurtigst muligt.
Du må også meget gerne sende en mail til ole.j@tdcadsl.dk med navnene på de 5 skytter, så er holdkortet klar til udskrivning når I ankommer.
Mød op i god tid, der er ca. 20 min. gang til første post.
Vi glæder os til at se jer alle.

Se billeder fra tidligere jagtfeltskydninger i vores Fotogalleri.
Resultatet af skydningen d. 21. sep. 2019 kan ses her.

Resultatet af skydningen d. 19. sep. 2020 kan ses her.