Jagtfeltskydning:

Regler for jagtfeltskydning under Danmarks Jægerforbund kan læses her.

Søndag d. 21. juni 2020 afvikler vi, i samarbejde med Velling Jagtforening, kredsskydningen i jagtfeltskydning i Ulfborg for kreds 2.
Tilmelding foregår på Jægerforbundets hjemmeside.
Kvalificerede skytter får besked via den e-mail adresse man angiver ved tilmelding med et link til tilmelding til FM.
Kontakt Ole Jensen på e-mail ole.j@tdcadsl.dk eller telf.: 20 42 81 72 hvis du er kvalificeret, og ikke har fået besked.

Efter kval-skydningen afvikler vi en lille skydning, for at udfylde dagen.

Ved disse skydninger har vi god hjælp af vores medlemmer, tusind tak for det. Vi håber I også er villige til at give en hånd med i år. Grundet Corona-krisen er skydningen desværre aflyst.

Lørdag d. 19. september 2020 afvikler vi, igen i samarbejde med Velling Jagtforening, vores jagtfeltskydning i Ulfborg, dagen før Forbundsmesterskaberne. Vi håber vore medllemmer, som tidligere, også er villige til at give en hånd med i 2020. Kontakt Ole Jensen på telf.: 20 42 81 72 for yderligere info.
Skydetider for d. 19. september 2020 kan ses her. (Da forbundsmesterskabet om søndagen er aflyst, har vi forståelse for, hvis nogen ikke vil køre langt, kun efter vores skydning. Vi håber selvfølgelig, så mange som muligt vil deltage, men hvis du ser dig nødsaget til at melde afbud i år, mister du ikke din plads fremover. Hvis du allerede nu ved, du ikke vil beholde dit hold i år, hører jeg gerne fra dig på mail ole.j@tdcadsl.dk eller tlf. 20 42 81 72 så hurtig som muligt)
Hvis du har en skydetid, kan du betale for holdet (kr.1000.-) via MobilePay 24991 eller overføre til bank 7670-7509636 (Husk at angive skydetid eller hold nr.)
Du må også meget gerne sende en mail til ole.j@tdcadsl.dk med navnene på de 5 skytter, så er holdkortet klar til udskrivning når I ankommer.
Mød op i god tid, der er ca. 20 min. gang til første post.
Vi glæder os til at se jer alle.

Se billeder fra tidligere jagtfeltskydninger i vores Fotogalleri.
Resultatet af skydningen d. 21. sep. 2019 kan ses her.